31 december
2009
Nog even een update voor het
nieuwe jaar begint. Alle wielen zijn gemonteerd ,de hoofdrem cilinder
geplaatst en gevuld .De motor zit weer bijna in elkaar ,en we zijn
begonnen aan het nieuwe schutbord/ dashbord .

1 december
2009
Zo, de banden zijn op de velgen
geplaatst en gespoten. Remslangen en hoofdrem cilinder kompleet.
Zuigerveren zijn binnen en op maat gemaakt zodat we de zuigers in het
blok hebben geplaatst . De lederen manchetten worden
op de achterassen vast genaaid. En de de wielen op de vooras terug
geplaatst.

17 oktober
2009
Alle remschoenen gemonteerd,de
steekassen en de tussen aandrijfas. Nieuwe remcilinders voor de vooras.
3 remtrommels voor achter worden iets uitgedraaid.

16 september
2009
De rembooster is teruggeplaatst,
nieuwe leren sokken voor de stuurassen, met dank aan Jack. Nieuwe bussen
in de achterveren. De remcilinders 19mm ingekort ,en de achterassen
terug geplaatst .

21 augustus
2009
Vorige week de nieuwe bronzen
bussen in de kantelstukken geperst,nieuwe remslangen gemaakt en de
nieuwe voeringen voor de achter remmen zijn verlijmd.

18 juli 2009
De laatste 3 maanden bezig met de
velgen die zijn gestraald en gepoederd. De achterassen afgemonteerd op
de remmen na. We hebben nog veel problemen met de rem cilinders ,om
vervangende te vinden+ de hoofdrem cilinder. Verder zijn er nieuwe
remschoenen gegoten in Gietijzer om de gebroken te vervangen. Een nieuw
voorbeeld voor de deur handgrepen in leer zijn gemaakt door Martin van
Historic Engineering services .
<
Vorige Volgende >
|